Τα σημεία πώλησης ή αλλιώς POP είναι γνωστά setup για σχεδόν όλα τα καταστήματα λιανικής πώλησης. Χρησιμοποιούνται για προβολή προϊόντων, διευκολύνουν τις παρορμητικές αγορές και προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα με την χρήση τους. Αλλά πως μπορείτε να γνωρίζετε πόσο αποτελεσματικά είναι τα διαφημιστικά σας σημεία πώλησης; Ας δούμε μερικά σημεία-κλειδιά για να τα λάβετε υπόψην σας.
Ποιοτικά υλικά
Τα σημεία πώλησης POP πρέπει να είναι κατασκευασμένα από ποιοτικά υλικά. Χρειάζεται να είναι ανθεκτικά, με καθαρές γραμμές και χωρίς σπασίματα. Φανταστείτε για παράδειγμα ένα σκισμένο χάρτινο σταντ σε ένα διάδρομο σουπερ μαρκετ. Δημιουργεί ένα αρνητικό συναίσθημα φθήνιας στον αγοραστή και αποτρέπει την πώληση. Πρέπει να προτιμάτε άλλα υλικά, που έχουν υψηλότερα ποιοτικά στανταρ όπως τα πλαστικά σημεία πώλησης POP.
Τολμηρά γραφικά
Ο στόχος σας είναι να σταματήσετε τους αγοραστές μπροστά στο σημείο πώλησης σας και να αγοράσουν το προϊόν που έχετε εκεί. Ένας βασικός παράγοντας εδώ είναι τα τολμηρά γραφικά που θα μαγνητίσουν την προσοχή των υποψήφιων αγοραστών όταν περάσουν από το σημείο. Μιας και οι περισσότεροι αγοραστές χαζεύουν με το κινητό τους ή ακούνε μουσική όσο κάνουν τις αγορές τους, τα τολμηρά γραφικά είναι μια καλή ευκαιρία να τους τραβήξετε την προσοχή. Ζωντάνα και έντονα χρώματα, παιχνιδιάρικες γραμματοσειρές και στρατηγική τοποθέτηση των σημείων σας μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση για αγορά ή όχι. Ότι και να αποφασίσετε για τα γραφικά του σημείου πώλησής σας, εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία για καλύτερα αποτελέσματα.
Σκεφτείτε το ύψος
Ακόμα ένας καθοριστικός παράγοντας όταν διαλέγετε σημεία πώλησης POP είναι κάτι που πολλοί πωλητές αγνοούν και είναι το ύψος του σημείου. Είναι ζωτικής σημασίας να έχετε το νου σας το κοινό σας, αυτό που τελικά θα αγοράσει το προϊόν που πουλάτε. Για παράδειγμα, ένα το προϊόν σας απευθείνεται σε παιδιά που ψωνίζουν στα καταστήματα με τους γονείς τους, θα πρέπει τα σημεία πώλησής σας να είναι στο κατάλληλο ύψος για εκείνα για να τα βοηθήσετε να δουν το προϊόν. Μια έξυπνη κίνηση εκ μέρους σας είναι να επενδύσετε σε αρθρωτά σταντ που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στις ανάγκες και στα προϊόντα σας και πιο σημαντικά να μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικά ύψη. Με αυτό τον τρόπο, τα σημεία πώλησης σας POP θα είναι πάντα στοχευμένα στο αγοραστικό σας κοινό.
Τοποθεσία, τοποθεσία, τοποθεσία
Δεν έχει σημασία αν το display σας είναι ανθεκτικό, έχει ελκυστικά γραφικά και είναι στο κατάλληλο ύψος έαν κανένας δεν το βλέπει. Τα σημεία πώλησης POP πρέπει να τοποθετούνται σε σημεία με υψηλή κίνηση. Τοποθετήστε σημεία πώλησης στα ταμεία σας, στους βασικούς διαδρόμους των καταστημάτων σας και σε ανοιχτές περιοχές γύρω από άλλα ράφια προϊόντων. Ο κανόνας είναι να ξεχωρίζει το POP displays σας και η τοποθεσία είναι κρίσιμη, όπως ακριβώς και στα μεσιτικά γραφεία.
Τα σημεία πώλησης POP είναι συνήθως ιδανικά για παρορμητικές αγορές για τους περισσότερους καταναλωτές. Είναι αγορές που γίνονται στη στιγμή. Επενδύοντας σε αποτελεσματικά σημεία πώλησης αυξάνετε τις πωλήσεις σας και κερδίζετε μεγαλύτερη αξία στην επένδυσή σας.